Relaxt weekend

6 januari 2020 - Curaçao, Nederlandse Antillen

Gisteren zijn de mannen weer gaan duiken en wij zijn naar een struisvogel boerderij geweest. Met een truck reden we een rondje over het erf en kregen we uitleg over hoe ze daar werken. Tot slot mocht je de struisvogels nog even voeren; zoals je kunt zien op de foto’s. Ook kwam er een leguaan voorbij, Herre is bang voor iedere mug of mier maar achter een leguaan rent hij aan. 🤦🏻‍♀️ De boerderij was best leuk hoor, maar denk niet dat Berend het jammer vindt dat hij niet mee is geweest 🤭

Aan het eind vd middag zijn we op zoek gegaan naar een supermarkt, dit keer vonden we de Albert Hein XL, met heel veel keus, in de buurt van Willemstad.

De mannen kwamen weer thuis en hadden hun PADI gehaald! Nog even zwemmen in het heerlijke zwembad van het huis, even eten en weer op bed.

Vandaag een rustig dagje in het huis, het was wat bewolkt en af en toe een bui. Maar temperatuur is nog steeds 26 graden. We hebben beetje gezwommen/spelletje gedaan vandaag..  Eind vd middag zijn we nog even in Willemstad geweest, over de bekende pontjes brug en even op een terrasje gezeten.

Morgen is het dan zover; we worden om 10.45 verwacht voor een introductie bijeenkomst. Daarna om half 1 is het intake gesprek en aansluitend start de therapie. Hoe zal Tjisse het vinden?  We zijn reuze nieuwsgierig ✌️

Tot snel!

1. Karin:
    6 januari 2020
    Succes vandaag! Leuk om jullie verhalen te volgen!
  2. Fimke:
    6 januari 2020
    Veel plezier vandaag bij de dolfijnen hoop dat tjisse het leuk vindt.
  3. Bente Bo:
    6 januari 2020
    Ontzettend leuk om deze verhalen allemaal te lezen! Ik hoop natuurlijk dat de therapie aan gaat slaan en dat hij het fantastisch gaat vinden! Groetjes vanuit het koude Oudehaske😉
  4. Jacob:
    🌞🌞🌞heerlijk!
  5. Hilde:
    7 januari 2020
    Wat mooi om alle verhalen te lezen! Ik ben ook heel benieuwd hoe Tjisse het zal ervaren. Heel veel plezier!