Weer thuis!

25 januari 2020 - Oudehaske, Nederland

Op moment van schrijven zitten we in het vliegtuig terug uit Curacao. De kinderen slapen, maar het lukt mij niet om in slaap te komen. Een vierkante meter, rechtop zitten, een kind half op je... ik vrees dat ik weinig slaap vannacht 🙈

Onze bijzondere reis zit er weer op, we nemen een koffer boordevol mooie herinneringen mee. Wat hebben we een fijne tijd gehad met zijn allen en wat hebben we superleuke dingen gedaan.

Ik heb ook verschillende ideeën wat we voor Tjisse thuis kunnen doen zodat hij zich optimaal verder kan ontwikkelen. Vanuit het therapie Centrum krijgen we nog een schriftelijke aanbeveling van wat zij denken dat nodig is voor Tjisse op school/thuis. Dit heeft ze natuurlijk al mondeling met ons besproken maar het is fijn om dat ook op papier te hebben zodat wij dit ook met school etc kunnen bespreken.

Maandag hebben we meteen een afspraak bij de kinderarts, dit is naar aanleiding van de uitslag van het genetisch onderzoek. Er zijn kinderen met het Weiss-kruzska syndroom die een hart afwijking hebben dus dat moet gecheckt worden. Ook moeten ze de schedelgroei in de gaten houden. Toch ook best spannend, hoop dat alle controles goed zullen zijn.

Afgelopen dagen hebben we bordjes van onze bedrijven laten maken in Willemstad. Deze hebben we laten ophangen bij Chill in Mambo beach. Dus mochten jullie ooit op Curaçao zijn; kun je ons opzoeken 😉

Dinsdag zijn Berend, Mark en Hendrikje te zeevissen geweest, ze hadden een goede vangst! Wij zijn bij een kids museum geweest, waar de kinderen hebben genoten; mega grote bellen blazen; een grote knikkerbaan; ramen wassen; winkeltje spelen. Eigenlijk was het allemaal vrij ‘simpel’ maar ze vonden het echt heel erg leuk alledrie.

Woensdag hebben we een rustig  dagje gehad, s avonds zijn we met z’n allen lekker uit eten geweest.

Donderdag ochtend heb ik een paardrijdrit gemaakt, heb heerlijk gereden door de heuvels en zo kwamen we op plekjes waar je normaal niet komt.

Vrijdagmiddag hebben Berend en Mark nog een ritje gemaakt op de jet ski, Tjisse is ook mee geweest en vond het fantastisch! Daarna even douchen en we werden om 16.40 opgehaald om naar het vliegveld te gaan.

We hebben een goede terugvlucht gehad, net thuis meteen even de film en foto’s van therapy center bekeken ☺️

Dit was voorlopig het laatste verhaaltje; Superleuk dat jullie ons gevolgd hebben en bedankt voor alle lieve reacties die we hebben ontvangen. Ik hoop dat jullie een beetje een beeld hebben gekregen hoe deze ‘reis’ voor ons is geweest.

veel liefs Rosanne

1. Fimke:
    25 januari 2020
    Fijn dat jullie weer thuis zijn. Ik heb je verhalen met veel plezier gelezen.
  2. Martha:
    25 januari 2020
    Fijn dat jullie allemaal weer goed zijn aangekomen in Nederland. mooi de aanbevelingen van hun voor hier, geeft een mooi steuntje in de rug voor de toekomst.
    Vannacht maar even heerlijk bijslapen en de uitslagen van de kinderarts maar even weer afwachten.
    Was leuk om de reis op deze manier op afstand mee te maken. Dank daarvoor.
  3. Jeppie:
    25 januari 2020
    Welkom thuis! Leuk om jullie zo te volgen.
  4. Jacob:
    Welkom thuis!
  5. Jose:
    25 januari 2020
    Welkom thuis en dank voor het delen van jullie bijzondere verhaal.
  6. Bente Bo:
    Welkom thuis, Bedankt voor alle mooie verhalen! En tot snel!❤️
  7. Jacob:
    25 januari 2020
    Leuk om jullie op deze manier gevolgd te hebben!
    Gr. Jacob
  8. Grietsje:
    Welkom thuis allemaal.
    Het was een genot om op deze speciale manier mee te lezen/zien hoe jullie hebben genoten. Maar ook erg mooi om te lezen dat jullie een goede terugreis hebben gehad.. Geniet van alle foto’s de komende tijd.
  9. Hendrik en Beppie Schippers:
    25 januari 2020
    Fijn dat jullie allemaal weer gezond thuis zijn en het mooi gehad hebben en ook voor Thijsse. Het was erg mooi om jullie te volgen👍
  10. Eeke:
    26 januari 2020
    Weer lekker thuis in jullie eigen bedjes! (Dat vind ik wel altijd het fijnst)
    Bedankt dat we mochten mee lezen met jullie avontuur. En nu hopen dat Tjisse en jullie allemaal natuurlijk hierop voort kunnen borduren. Die onderzoeken blijven spannend en doen toch iedere keer wat met je! Maar als jullie zo verder komen naar een mooie toekomst is het het allemaal waard. Wij zitten nog midden in onze onderzoeken met onze jongens, dus weet een beetje wat jullie meemaken. Welkom thuis allemaal en nogmaals bedankt voor alle verhalen 👍🙂💐