Even wennen..

2 januari 2020 - Curaçao, Nederlandse Antillen

Als drukbezette Friezen is de Curaçaose mentaliteit wel even wennen 🙈 super vriendelijk allemaal, willen je graag helpen maar alles op z’n tijd.

Op 1 januari blijkt er dus best veel dicht te zijn. En een kleine tip; boek geen auto op 1 januari, want hee ook al heb je wel gereserveerd the Office is gewoon dicht. Ja de mevrouw vond het ook raar bij de receptie van het hotel waar we hem op konden pikken; maar morgen zijn ze er wel weer, kom je dan toch terug? Ehm ja ok. Ik kan wel even bellen? Ja doe maar. Ze nemen ook niet op. Het is wel 1 januari daar zal het aan liggen. Ok maar we hebben gereserveerd voor vandaag?

oh ja de nieuwjaarsduik zouden we Vanochtend bezoeken maar die hebben we niet gevonden. 🙈 toch nog even beter die kaartjes bestuderen. We hebben wel stukje gewandeld naar het strand, maar met lange reis dag ervoor, 28 graden in felle zon, kids die vroeg wakker waren,  zijn we al snel terug gegaan.

Het ophalen van de auto was dus mislukt, maar er moesten wel boodschappen komen. lees: bepakt en bezakt vanuit de appie happie 2/3 km  lopen, heuveltje op heuveltje af met een lekker temperatuurtje. Flinke excercise deze vakantie 😂 wel ideaal dat er een bekende supermarkt is. En vind je de Albert Heijn in Nederland al duur? Reken hier voor alles het bedrag maar x2 of 3🙈

Het huis is heerlijk, mooi ruim, prachtig zwembad en van alle gemakken voorzien. De kids lagen  gisteren grootste gedeelte van de dag in het water. Met name Tjisse, een echte waterrat 🏊‍♀️

Gisteravond 7 uur gingen de kindjes op bed, ze waren heel moe. We hebben toen nog heerlijk gebbqd.

Ik ben zelf ook maar vroeg op bed gegaan want er zal vast wel iemand weer vroeg wakker zijn. En jawel om 2 uur was herre wakker (ned tijd 7 uur s ochtends) gelukkig kreeg ik die redelijk snel weer in slaap maar heeft niet heel lang geduurd helaas. In 3,5 week zal dat vast een keer goed komen 😉

ik heb inmiddels het auto verhuur bedrijf gemaild en hoop snel wat te horen. En anders maar weer een wandeling die kant op ☀️

Tot snel!