Therapie dag 3

8 januari 2020 - Curaçao, Nederlandse Antillen

Vanochtend vroeg hebben Berend en ik een workshop sensorische integratie gevolgd. Naast de therapie bieden ze verschillende workshops aan waar je je voor kunt inschrijven. Het was een interessante workshop en we nemen weer wat extra info mee naar huis.

Rond 12 uur zijn we met z’n allen weer vertrokken naar cdtc. Tjisse had er weer zin in, zei luid en duidelijk ja! Op de vraag of hij weer met Kanoa ging zwemmen.
toen ze Tjisse kwamen halen begroette hij Stephanie en Marie en wilde daarna meteen mee naar binnen, handdoek en zwembroek mee. Opschieten maar 🙌

Binnen starten ze het programma; ze doen ontspannings oefeningen, en Tjisse leert keuzes maken in wat hij wel/niet fijn vindt. Na een half uur kwamen ze weer buiten in de wetsuit en anna-Lynn en Herre mochten mee het dok op. Alleen peutertje Herre vond het te spannend, hij durfde niet meer.

Tjisse ging vrijwel meteen het water in, en de glimlach op z’n gezicht is er niet meer af gegaan. Hij vond het fantastisch. Kanoa aaien, kusjes geven, mee zwemmen, zwaaien. Ook de interactie met Anna-Lynn die op het dok zat en de samenwerking met Kanoa was super om te zien. Hele trotse mama op m’n kindjes.

Ik heb 2 filmpjes toegevoegd zodat jullie beetje een beeld krijgen hoe het gaat tijdens de therapie.

Direct na de therapie moest Tjisse even wachten omdat we gingen nabespreken met de therapeut, dit leidde even tot flink frustratie puntje. Het leek of er ineens van alles even uit hem moest.

We zijn lekker naar huis gereden en de rest van de middag heeft Tjisse in het zwembad van het huis rond gebracht, wat fijn dat hij zo kan ontspannen op deze plek na een intensieve therapie dag.

We kijken uit naar morgen, Denk dat Tjisse weer staat te popelen!

1. Bente Bo:
    8 januari 2020
    Wat fantastisch om te zien!😍
  2. Jacob:
    9 januari 2020
    Mooi om te horen dat het bevalt
  3. Lieuwe:
    9 januari 2020
    Fantastisch.had er graag bij willen zijn.
  4. Douwe:
    💪 goed bezig!!!! 🐟👌
  5. Klaasje:
    9 januari 2020
    Super leuk om te lezen hoe het daar met jullie gaat!! Mooie filmpjes&fotos!!
    Heel veel plezier nog en succes!! 💪😊
  6. Baukje keizer-maat:
    9 januari 2020
    Wat een bijzondere reis maken jullie. En super dat Tjisse zo geniet van de dolfijn. Dat het maak veel mag opleveren voor jullie allemaal. Geniet van alle mooie momenten daar groetjes baukje
  7. Ilsa:
    9 januari 2020
    Wat super dat het zo goed gaat! Prachtige filmpjes!
  8. Grietsje:
    10 januari 2020
    Heerlijk om te lezen dat de therapie zo goed gaat. Een juiste keuze dus om dit te gaan doen voor jullie grote knul.